About Me

2:25 PM stylepoetry 0 Comments

© MARTINA + REEM Photography


I started this blog in 2011 with my sisters and my boyfriend. Stylepoetry was mostly about fashion, beauty, interior, traveling and movies. In 2015, we needed to take a break and decided to do something really crazy, but healthy: we had a trip around the world! Now back again in Europe, I want to share my passion for traveling with you and decided to relaunch the blog in a new guise. The recent edition of the blog is written mainly by me and the new focus lies on travel and style. Enjoy my new stories and have fun while browsing through old and new posts here on Stylepoetry.

Yours,
            Diana


Im Jahr 2011 haben meine Schwestern, mein Freund und ich den Blog Stylepoetry gegründet. Stylepoetry befasste sich hauptsächlich mit Mode, Beauty, Einrichtung, Reisen und Filme. 2015 legten wir den Blog auf Eis und entschieden uns etwas Verrücktes (im positiven Sinn) zu tun: wir begaben uns auf eine Weltreise. Zurück in Europa habe ich mich dazu entschlossen, den Blog in neuem Look aufleben zu lassen und mit euch meine Leidenschaft fürs Reisen zu teilen. Die aktuelle Version des Blogs wird nun hauptsächlich von mir geschrieben und befasst sich mit Reise- und Stylethemen. Ich wünsche euch viel Spass beim Schmökern und Lesen von neuen und alten Posts hier auf Stylepoetry.

In Liebe,
               Diana



You Might Also Like

0 Kommentare: